Značení
A. budovy
herní objekt/věc | neherní značení |
---|---|
budova | Částečně stany, boudy, jinak provázek. |
dveře | U stanů je to jasné, u provázků klacek nebo laťka. Ke každým dveřím patří cedulka s informací o kvalitě dveří (materiál) a zámku. |
zámek | Zámek symbolizuje papír s vykresleným okrajem klíče. Po strannách tohoto zámku jsou posunovací lístečky se stavem zámku ODEMČENO / ZAMČENO. Pakliže máte klíč, stačí jej přiložit do obtisku a povystrčit lísteček. |
klíč | Klíče jsou z jekoru přibližně 10-15cm dlouhé. Důležité je, že každý má svůj specifický tvar. |
podzemí | Podzemní komory, tunely jsou vyznačeny také bílými provázky, je na nich pověšen hnědý krepák. |
vchody | Jakýkoliv vchod do podzemí, do jeskyně, do dungeonu musí být vyznačen informačním listem. |
U oken budov se předpokládá, že jsou zamřížovaná, jelikož kdyby někdo hrál prolézání oknem, mohl by budovu neherně vážně poškodit!
B. zbraně a štíty
materiál | barva stužky |
---|---|
železo | červená |
stříbro | stříbrná |
zlato | zlatá |
inur | modrá |
+magická zbraň | tu laik většinou nepozná |
C. předměty
Předměty by většinou měly být reálné, pokud nebudou, použijeme lístečky. Kouzelné předměty budou mít na sobě papírek s popisem svých efektů. Papírek si smí číst pouze postava, která dokáže účinky předmětu poznat!
Může se vám stát, že ve hře uvidíte neznámou nějakou značku, která se tady nezmiňuje, dejme tomu bílý krepák na stromě. Pokud se tak stane, chovejte se jako kdyby žádná značka neexistovala, jde o symbol něčeho, co vaše postava nerozpozná.
D. neherní
Osoba, která v aktuální situaci nehraje je neherní, tudíž musí mít na hlavě bílou pásku. Taková postava se ve hře
zrovna nevyskytuje nebo jen není vidět.
Okrajové části a konec herní plochy bude označen červeným krepákem. I ke kraji je samozřejmě možné přijít blíže, ale
nedoporučuje se překročit herní plochu.